روش های ارسال سفارشات در بهفام کالا

ارسال سفارشات در بهفام کالا  یکی از مهم ترین و اساسی ترین وظیفه های این مجموعه میباشد که به صورت تمام وقت و با تمام پتانسیل های موجود سعی در بهتر عمل کردن در این بخش داریم تا سفارشات شما عزیزان در سریع ترین و مناسب ترین زمان ممکن و به صورت کاملا سالم و بدون هیچ عیبی به دست شما عزیزان و همراهان برسد.

مجموعه بهفام کالا این اطمینان رو به شما میدهد که سفارشات شما به بهترین شکل ممکن بسته بندی و ارسال میشود.

رویه ارسال در تهران

روش های ارسال در تهران در حال حاضر از دو طریق انجام میشود.

1. پیک موتور

روش اول پیک موتوری میباشد که با انتخاب آن در بخش ثبت سفارش میتوانید بسته خودتون رو در سریع ترین زمان ممکن بعد از ثبت سفارش تحویل بگیرید. عموما زمان ارسال سفارشاتی که با پیک ارسال شوند نهایتا چند ساعت بعد از ثبت سفارش میباشد.

شما عزیزان میتوانید در توضیحات سفارشتان ساعتی که مد نظر دارید محصول به دستتون برسه رو مشخص نمایید و یا اگر نکته ای مد نظر دارید حتما با تیم ما در میان بذارید.

در غیر این صورت کارشناسان ما با شما تماس میگیرند برای هماهنگی زمان ارسال سفارش مورد نظر.

ارسال با پیک برای سفارشتی که روز جمعه به ثبت رسیدند برای شنبه انجام میشود. (اگر مورد ضروری بود و نیاز فوری داشتید حتما با شماره واتس آپ مجموعه تماس حاصل کنید)

عموما پیک ها از لجستیک های ارسال شهری انتخاب میشوند همانند تپسی و الو پیک و اسنپ تا قابلیت رهگیری رو به صورت کامل داشته باشند.

هزینه ارسال با پیک با توجه به ساعت شلوغی و مسافت توسط سیستم ها محاسبه میشوند و این هزینه را شما میتوانید درب منزل به مامور ارسال پرداخت نمایید.

2. تیپاکس

ارسال با تیپاکس در تهران هم ممکن هست و هزینه ارسال آن به مراتب از پیک ها کمتر هست.

در روش ارسال با تیپاکس بسته نه در آن روز بلکه با یک روز تاخیر به دست شما عزیزان میرسد.

برای دوستانی که از مجموعه ما دور هستند و ممکن هست هزینه پیک آن ها زیاد شود تیپاکس گزینه مناسبی میباشد که فقط با یک روز تاخیر به دست شما عزیزان میرسد.

هزینه ارسال با تیپاکس با توجه به وزن و حجم مرسوله شما توسط سیستم تیپاکس انجام میشود و کد رهگیری بسته به همراه هزینه ارسال برای شما پیامک میشود و در زمان تحویل این هزینه درب منزل از شما دریافت میشود.

به صورت کلی ارسال سفارشات در تهران ما بین 24 الی  48 ساعت بعد از ثبت سفارش برای شما عزیزان انجام میشود.

البته قابل ذکر هست که اکثر بسته ها بلافاصله بعد از ثبت سفارش تحویل سرویس های حمل و نقل انتخابی شما عزیزان میشوند ولی در صورتی که اون کالا در فروشگاه موجود نباشد و از انبار ارسال شود ممکن است طبق بازه زمانی بالا زمان بر باشد.

رویه ارسال به شهرستان ها

ارسال به شهرستان ها هم از دو طریق در حال حاضر امکان پذیر میباشد.

  1. تیپاکس

یکی از روش هایی که ارسال سفارشات شما عزیزان به شهرستان با آن انجام میگیرد تیپاکس میباشد.

بعد از ثبت سفارش شما در وبسایت در بازه زمانی 24 الی 48 ساعت بسته شما تحویل شعب تیپاکس میشود و بعد از آن حدودا 24 الی 72 ساعت زمان میبره تا تیپاکس بسته شما را به دستتون برسونه.

البته مجددا این نکته را هم باید گفت که بسته های ارسالی به شهرستان بعد از ثبت در وبسایت بهفام کالا در همان روز و نهایتا چند ساعت بعد از ثبت سفارش تحویل شعب تیپاکس میشوند بازه زمانی که بالا گفته شده برای زمانی است که محصول در فروشگاه موجود نباشد و از  انبار ارسال گردد.

هزینه ارسال با تیپاکس توسط این مجموعه و با توجه به وزن و حجم مرسوله محاسبه میشود و در زمان تحویل درب منزل از شما دریافت میشود و برای همین نیازی نیست در هنگام ثبت سفارش هیچ هزینه اضافی برای ارسال پرداخت کنید.

بعد از ثبت بسته شما در سیستم تیپاکس پیامکی برای شما خواهد آمد که حاوی کد رهگیری بستتون و هزینه ارسال آن میباشد.

برای پیگیری بسته بعد از زمان ثبت در سامانه تیپاکس میتوانید به آدرس زیر بروید و کد رهگیری که دریافت نمودید را داخل آن وارد کنید تا از آخرین وضعیت بستتون اطلاع پیدا کنید.

https://tipaxco.com/tracking

توجه داشته باشید که اگر پیامک تیپاکس برای شما نیامد میتوانید به شماره واتس اپ مجموعه که در پایین وبسایت درج شده در ارتباط باشید تا کد رهگیری بستتون رو دریافت نمایید.

2. باربری

از دیگر روش های ارسال بار از بهفام کالا به شهرستان ها شرکت های باربری میباشند.

همانطور که میدانید برخی از متریال های این کار مثل تکسچر ها و رنگ های سایز بزرگ وزن بسیار زیادی دارند و ارسال آن ها با تیپاکس توجیه اقتصادی نخواهد داشت الخصوص برای دوستانی که پروژه های بزرگی میگیرند و برای خرید متریال از وبسایت اقدام میکنند.

از همین رو ما به شما روش ارسال با باربری رو پیشنهاد میدیم به خاطر قیمت مناسب و زمان سریع رسیدن سریع بستتون به شما.

البته این روش فقط و فقط برای بسته های سنگین وزن (تقریبا 20 کیلو به بالا) انجام پذیر هست زیرا بسته های کوچک ممکن است در بین بار های ماشین حامل گم شود و آسیب ببینید و از طرف دیگر باربری ها بسته های کوچک را قبول نمیکنند.

ارسال بار  با باربری توسط بهفام کالا از طریق شرکت ها و باربری های قابل اطمینان این مجموعه انجام میشود که در حال حاضر باربری اصفهان بار میباشد.

زمانی که بار تحویل باربری میشود و ارسال میشود به شهر مقصد با شما تماس میگیرند و برای تحویل آن به شما هماهنگی های لازم رو انجام میدهند که عموما به این صورت میباشد که شما باید با کارت ملی خود به آنجا مراجعه کنید و بار را تحویل بگیرید .

زمان تحویل بار به باربری ها توسط مجموعه ما یک بیجک صادر میشود که درسته ما میماند تا زمانی که بار به شما سالم تحویل شود و این بیجک تنها راه پیگیری بسته شما توسط باربری ها هست که میتوانید با تماس با مجموعه آن را از همکاران ما دریافت نمایید.

نکات تکمیلی

سفارشاتی که در آن شابلون هم هست ممکن است در صورت حاضر نبودن شابلون ها یک الی دو روزی با تاخیر ارسال شوند تا شابلون شما آماده شود. البته قبل از آن کارشناسان ما با شما تماس میگیرند تا در صورت تمایل طرح رو برای شما جایگزین کنیم تا بسته در زمان سریع تری به دست شما برسد.

ارسال رنگ به جزایر مانند کیش، قشم و…. با تیپاکس قابل انجام نیست زیرا ارسال با پرواز انجام میشود و اجازه حمل رنگ رو به هیچ وجه ندارند و فقط و فقط تنها گزینه ارسال با باربری ها هست که به صورت زمینی با کامیون های حمل بار جا به جا میشوند.

اگر شما در شهر یا شهرستان و یا حتی روستایی هستید که شعبه تیپاکس در آن جا وجود ندارد میتوانی بعد از ثبت سفارشتون با شماره های مجموعه تماس بگیرید و یا در توضیحات سفارش این مورد را ذکر کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن برای شما روش جایگزین همانند اداره پست و یا چاپار و … رو جایگزین کنند.